środa, 17 października 2012

Lepiej zapobiegać niż leczyć - ulubieniec od natura officinalis



Kiedy skończyłam 22 lata zdałam sobie sprawę że moja skóra wiecznie młoda nie będzie i czas zacząć rozglądać się za kremem bardziej zapobiegającym powstawaniu zmarszczek .
Mam to szczęście że jestem chyba obdarzona dobrymi genami bo ani u mamy ani babci szczególnie upływu lat nie widać. U mnie jak na razie nie doliczyłam się żadnej zmarszczki, ale wiem że w końcu i u mnie się pojawią. Powiem Wam że znalezienie kremu dla osoby w wieku 22 lat nie jest łatwe!
Jeśli mamy kremy przeciwzmarszczkowe to zazwyczaj są dla cery dojrzałej, a takiego nie chciałam. No i lepiej by było żeby zapobiegał a nie niwelował.
Przypadkiem trafiłam na mojego ulubieńca w Super pharm. Mój wzrok przyciągnęło opakowanie, ale pokochałam również wnętrze:)
A o kim mowa?
O zapobiegawczym kremie do twarzy marki Natura Officinalis.






Od producenta:

Nawilża, regeneruję i niweluje oznaki zmęczenia i zapobiega powstawaniu zmarszczek.
  • 98% składników naturalnych
  • składniki certyfikowane ekologiczne
  • nie zawiera kompozycji zapachowych ani barwników
  • bez dodatku silikonów



Jeśli chodzi o skład znajdziemy w nim wiele dobrych dla naszej skóry składników aktywnych m.i.n

  •  woda z jęczmienia oraz wyciągi z trzech zbóż: owsa, pszenicy i jęczmienia. Owies ma właściwości kojące i silnie odżywcze, pszenica nawilża i działa regenerująco, jęczmień jest źródłem wielu naturalnych przeciwutleniaczy, wygładza powierzchnię skóry.
  • masło konopii indyjskiej
  • ekstrakt z orzecha kokosowego
  • wyciąg z alg
  • wyciąg z bambusa
  • wyciąg z lukrecji
  • wyciąg z oliwek
  • skwalan


 Skład: Aqua*, Hordeum Vulgare Extract, Caprylic/Capric Triglyceride**, Glycerin, Triticum Vulgare Germ Oil, Glyceryl Stearate Citrate, Isopropyl Palmitate*, Cetyl Alcohol*, Cannabis Sativa Seed Oil**, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Squalane**, Tocopherol**, Hordeum Vulgare Seed Extract, Avena Sativa Kernel Extract, Triticum Vulgare Seed Extract, Dipalmitoylhydroxyproline, Manganese Gluconate, Olive Extract, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol, Hexylene Glycol, Hydrogenated Vegetable Oil**, Oil Extract Of Barley*, Oil Extract Of Oat*, Oil Extract Of Wheat* Ascorbyl Palmitate, Isohexadecane, Polysorbate 80, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Sodium Phytate*.






                                                                      Moje wrażenia
Jak najbardziej pozytywne. Oprócz tego że pojemniczek cieszy oko na mojej półce ( btw. opakowanie ekologiczne) to jeszcze zawartość godna pochwalenia. 
Na wstępie powiem że krem nakładam na noc- na dzień jest troszkę za ciężki bo pozostawia lekki film, za to na noc idealny. Po stosowaniu go około 3 miesiące mogę zauważyć efekty- skóra jest nawilżona ( wcześniej miałam problem z suchymi skórkami wokół nosa i usta- zniknęły), odzyskała blask, i wygląda po prostu zdrowiej. Zmarszczek nie mam nadal- ale nie wiem czy to zasługa kremu czy natury:)

Konsystencja kremu jest bardzo lekka nie za gęsta. Wchłania się dosyć szybko, jednak tak jak wspomniałam pozostawia na skórze film.
Muszę też wspomnieć o zapachu, bo wiem że niektórym może przeszkadzać. Krem pachnie po prostu zbożem.. nie jest to może wymarzony zapach, ale mi osobiście przypadł do gustu:)

Cena 29 zł ( ale często są na nie promocje w Super pharm)

31 komentarzy:

  1. Zazdroszczę genów... Ja mam 19 lat i niestety na moim czole już tworzy się pierwsza zmarszczka(?!) :( Dlatego od jakiegoś czasu poszukuję dobrego kremu przeciw starzeniu. Na razie postanowiłam wypróbować ekologiczne produkty Ava i Farmix, ale w razie co i ten zapamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne opakowanie, muszę wypróbować, choć jestem trochę starsza;) dobrze, że zapobiegasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są różne wersję tych kremów- jest też przeciwzmarszczkowy jeśli taki będziesz wolała:)

      Usuń
  3. Brzmi super! Gdyby tylko w moim mieście było Super pharm :(

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja niestety już jestem za stara na ten krem:)Powoli zaczynam zbierać na chirurga:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh nie przesadzaj!:) jak mówiłam z tej serii są również kremy przeciwzmarszczkowe ukierunkowane na cerę dojrzałą;)

      Usuń
    2. No widzisz już i ślepnę nawet;)Dzięki, myślę, że warto się nim zainteresować, bo skład ma genialny.Pozdrawiam

      Usuń
  5. Dla mnie potrzeba już coś więcej. A ta konsystencja, czy na pewno jest wygodna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest wygodna w aplikacji. Nakładam go nie dużo bo jest bardzo wydajny:)
      Gorzej jak słoiczek się przewróci- niestety wtedy wszystko wycieknie;)

      Usuń
    2. To fakt, trzeba go przykleić :)
      Dzięki!

      Usuń
  6. Bardzo się cieszę, że zamieściłaś tą notkę :) Mój krem z flos-leku zapobiegający powstawaniu zmarszczek właśnie się kończy i zaczynałam się już za czymś rozglądać :))

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne opakowanie, lubię takie gustowne słoiczki. Cena również do przełknięcia, nie jest źle. Może się na niego skuszę, bo często mam problemy z przesuszającą się skórą, szczególnie na czole, nosie i policzkach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne opakowanie.
    Może się na niego skuszę jak wykończę wszystkie kremy do twarzy :D
    ja również obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny chyba go sobie kupie tez mam 22 lata wiec jak najbardziej sie przyda:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastycznie że młode dziewczyny mmyślą już tak "na zapas" ! To bzdura że nie można używać takich kremów jak się ma 20 - 25 lat ! Wtedy najlepiej jest, tak jak piszesz , zapobiegać i spowalniać efekty "starości" . No ja już zmarszczki mam : ) , więc dla mnie się nie nadaje , ale ostro zachęcam do tego typu praktyk w waszym wieku !!! Super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kusi kremik i może się skusze :)

    Bardzo fajny blog, dodaje do ulubionych i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam takie sloiczki :), żel oczyszczający z jadwigi był ok ale cudów nie zdziałal:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny blog buziak ^^

    zapraszam do mniee <3 http://vivalaglam96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Warto też pamiętać o ochronie skóry twarzy przed szkodliwym promieniowaniem :) Filtry to podstawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, krem posiada filtr Uv pozyskany naturalnie z orzecha kokosowego! :)

      Usuń
    2. No ale jak się smaruje na noc to wiele nie da ;) Ale jestem pewna, że krem na dzień też stosujesz z filtrami :D

      Usuń
    3. No na noc na pewno:P Ale wiem, że niektórzy ten krem traktują jako na dzień:)
      Krem na dzień obowiązkowo z filtrem!:)

      Usuń
  15. wygląda fajnie, cena przystępna, wrzucę do koszyka jak będę w Super Pharmie, lubię miec kilka kremów i stosowac na zmianę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam akurat zapas kremów, ale może skuszę się na inny produkt tej firmy. Próbowałaś już czegoś innego ich produkcji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, ale czaję się na masło do ciała:)

      Usuń
  17. Ooo, nigdy o nim nie słyszałam, a z tego, co piszesz wydaje się fajny :) jak odwiedzę Super Pharm to zerknę na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie słyszałam, ale brzmi bardzo zachęcająco
    Zapraszam do siebie http://hushaaabye.blogspot.com Na pewno znajdziesz coś dla siebie :) Dla najaktywniejszych nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma dopiero się rozwija- mało osób słyszało:)

      Usuń
  19. Wygląda kusząco-to chyba coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń