wtorek, 11 grudnia 2012

Haul zakupowy



Dziś króciutki post. Wybrałam się do galerii na poszukiwania prezentów świątecznych dla rodziny i przyjaciółek. Przy okazji oczywiście kupiłam również coś dla siebie, poniżej dowody:)



To moja wygrana w konkursie portalu uroda i zdrowie. Dostałam pięknie pachnący dyfuzor i saszetki do odkurzacza.






Tu zakupy w Naturze. Wreszcie dorwałam top z essence.
Ciekawa jestem tej mgiełki termoochronnej Marion, czytałam u Was wiele dobrego o niej:)






                        Na koniec uzupełniłam braki perfumowe w Zarze ( uwielbiam ich zapachy
                                                   są naprawdę trwałe i pięknie pachną.)




30 komentarzy:

  1. fajne odcienie lakierów:) muszę przyznać, że nigdy nie wąchałam zarowych zapachów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się kolor Catrice. Chyba mnie na niego skusiłaś...

    OdpowiedzUsuń
  3. oh świetne zakupy, chyba sama muszę się w końcu wybrać na jakieś większe;)

    OdpowiedzUsuń
  4. lakiery genialne :)
    zapraszam na rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie kupowałam nigdy zapachów w Zarze. Szczerze mówiąc nie jestem przekonana co do ich trwałości...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będe czarować że utrzymują się jak te z drogiej półki, ale jak na cenę ( 39 zł) to spełniają swoje zadanie w 100%:)

      Usuń
  6. ta mgiełka jest bardzo dobra, teraz mam serum z tej serii i jakoś nie jest rewelacyjne ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakiery bardzo mi sie podobaja:D

    OdpowiedzUsuń
  8. kolory lakierów świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze nigdy nie testowałam tych zapachów z Zary moze po świętach skusze się na jakis jak beda na promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne są te lakiery 'fruity'!
    fajnie wyglądają na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się lakier z Catrcie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. te lakiery są słodkie :D szczególnie mi się podobają zielonkawy i różowy :P
    Przygarnęłabym je z wielką chęcią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie akurat są one przecenione - na 4 zł:)

      Usuń
  13. Nigdy nie próbowałam zapachów Zary! Mówisz że warto?

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba muszę wreszcie wybrać się do Zary powąchać te perfumy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę koniecznie powąchać te Zarowskie zapachy!
    A tak z ciekawości jaka jest ich cena?
    Essence lakier świetny!
    Dzięki za wsparcie i zapraszam na posta-kosmetycznego!
    www.my-way-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 39 zł te,a mniejsze w formie rolki 15 zł;)

      Usuń
  16. Pierwszy raz słysze o perfumach Zary. Muszę sprawdzić ;) a te lakierki są boskie, uwielbiam takie kolory :) a tak w ogóle, to przypomniałaś mi o świątecznych zakupach, z którymi strasznie zwlekam ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne kolorki tych lakierów. Mam nadzieje że zrobisz recenzje tych perfumek :)
    Ps. odpowiedź do pytania na moim blogu - również czekałam jakiś czas, po czym dostałam informacje od Pani Grażynki, że paczka powinna być u mnie we wt, przyszła dziś ale to tylko dzień spóźnienie. Daj znać jak dostaniesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo Ci dziękuje za odpowiedz!:) MAm cichą nadzieje że przyjdzie przed świetami:)

      Usuń
  18. Zaciekawiły mnie te zapachy do odkurzacza. Ciekawe, czy da się takie zrobić? ;-)
    Choć i tak po odkurzaniu zawsze muszę porządnie wywietrzyć pomieszczenie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mam koktajl truskawkowy z Essence ;-))) Nie wiedziałam nawet, że można je jeszcze dorwać! A te wody toaletowe z Zary mają piękne zapachy, ale na mojej skórze niestety nie są trwałe :-(

    OdpowiedzUsuń
  20. Zastanawiałam się ostatnio nad zakupem tej mgiełki. Ciekawa jestem jak się sprawdzi.:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oooo, widzę swój lakier Catrice, którego kolor jest dla mnie świętością ;)
    Topper Essence jest cuuuudny, ale nigdy jakoś się nie mogę się zebrać do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam patyczki zapachowe wszelkiego rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
  23. lakier z catrice piękny! chyba na niego zapoluję :)

    OdpowiedzUsuń