wtorek, 11 czerwca 2013

Żyję i mam się dobrze - o kilku drobnostkach z życia.


Od jakiegoś czasu mniej mnie tu. Mimo to postanowiłam się zmobilizować i zacząć znów być regularna. Pogoda mi  sprzyja - nic tylko siedzieć z laptopem pod kołdrą. Raz burza , raz deszcz potem znów burza albo dla odmiany ulewa. Jako że ostatnio posucha w nowościach kosmetycznych, pokaże Wam małe umilacze tych pochmurnych dni.


Dlugo wyczekiwany, milion razy przemyślany zakup. Sporo czasu zajęło mi rozmyślanie czy aby na pewno to nie zbyt duża fanaberia. Jednak rozsądek zszedł po jakim czasie na drugi plan  i pod wpływem impulsu ( i małej zniżki) jest już u mnie. Piękny, mój mały prezent dla samej siebie. Sławny t-shirt z żukiem od Macieja Zienia jest już mój.




Donoszę również wszem i wobec że w empiku ( niestety niewiem czy tylko u mnie w mieście ale podejrzewam że nie) trwa wspaniały wyprzedaż na produkty 2nd floor. Zniżka 50% obowiązuje na wszystko.  Są to typowe babskie, słodkie pierdółki w równie przesłodzone wzorki. Ja zdecydowałam się na ramki i obrazek. Za te trzy rzeczy zapłaciłam 20 zł. Do wyboru są jeszcze poduszki ( jestem pewna że po nią wrócę), różne wzory i kolory ramek, wazony, lampki nocne i inne zakurzacze:)



Nie obyło się również bez skorzystania z promocji w Sephorze ( -40%) . Zrekompensowałam sobie tymi zakupami przegapienie zniżki w Rosmannie. Zrobiłam zapasy eyelinera i tuszu do rzęs. A wy  skorzystałyście z tej promocji?


13 komentarzy:

  1. Zakupy pierwsza klasa :))
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biegnę w podskokach do empiku, wyjątkowo podobała mi się jedna ramka z tej serii ! Dzięki za info :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ma to jak zakupy :) dziś zajdę do empiku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładny ten obrazek :) No koszulka niezła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też ta wyprzedaż w Empiku, poduszki mi się spodobały, ale średnio do wystroju pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten t-shirt jest cudowny ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne są te rameczki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie w mieście jeszcze nie ma sephory, ale się buduję ;) A bluzka Zienia to marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zakupy! Szczególnie ten tshirt mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta ramka mi się już dawno podobała, chyba podskoczę dziś po nią :)

    OdpowiedzUsuń