czwartek, 20 września 2012

Jesień tuż tuż

Bardzo przepraszam za prawie dniu dniową nieobecność tu i brak postów, ale niestety cały dzień sprawy kręciły się wokół weterynarza- mój pies bardzo źle się czuł i konieczne były badania .

Naszczęście dziś jest już lepiej także ze spokojnym sercem piszę do Was:)

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować moją listę zyćzeń na jesień! 
Uwielbiam jesienno- zimowe kolekcje, sweterki, odcienie zieleni, bordo i brązy.
Buszując po sklepach internetowych, sprawdzając co mają ciekawe zapisałam na komputerze kilka propozycji które mam nadzieje systematycznie bedę dokładać do szafy.

A wy robicie takie listy? Sprawdzacie przed zakupami co ciekawego możemy w nich znaleźć?
Ja uwielbiam ten sposób ponieważ zawsze  w sklepie coś mi się spodoba- kupię, a w następnym o nie, jest coś ładniejszego i na dodatek za mniejszą kwotę.

Oto moja lista  :


Zara:





                     






                









Reserved:









Pull& Bear:















A tu już łup z allegro:








 Wiem, że nie są to może rzeczy typowo zimowe, ale na -20 stopni się jeszcze nie szykuje więc na przejściową porę bedą jak znalazł! :) Pokazujcie swoje listy!

1 komentarz: