poniedziałek, 17 września 2012

Rozświetlający peeling do twarzy- Bourjois

Przy pierwszej recenzji chciałam wam co nieco wspomnieć o moim ulubionym peelingu do twarzy.
Zabieg ten jest na pierwszym miejscu (zaraz po demakijażu) przy codziennej pięlegnacji.
Peeling powinno wykonywać się około 2 razy w tygodniu, i dostosować go do stanu i rodzaju naszej skóry. Jak wiemy pozbywamy się dzięki niemu martwej warstwy rogowej naskórka , co pobudza keratynocyty do większych podziałów oraz odżywia nasz naskórek.

Polecam wam sięgać po peelingi które wymagają masowania podczas stosowania ( bo są również takie do pozostawienia na parę minut) Masaż jest niezwykle ważny dla naszej skóry, dodatkowo możemy wtedy wpłynąć na naszą skórę właściwą, odżywiając ją, i wzmacniając nasze włókna kolagenowe które jak wiemy są odpowiedzialne za powstawanie zmarszczek i zmniejszenie elastyczności skóry szczególnie na twarzy.

Do rzeczy! :)

Mój ulubiony peeling to ten firmy Bourjois. Jak już mówiłam rzadko spotykam się z recenzjami produktów tej firmy, a jeśli to są to kolorówki.
Peeling jest w pięknym pastelowym brzoskwiniowym kolorze.
Materiał ścierny to drobne drobinki bambusa ( i rzeczywiście wyciąg z bambusa jest nawet całkiem na początku składu ) .Ponadto zawiera ekstrakt z pomarańczy, i tak też prze bosko pachnie:)









W składzie doszukałam się również olejku jojoba, dziwię się że nie wspomnieli o tym na opakowaniu, bo przecież wiemy jaki on ma zbawienny wpływ na stan naszej skóry.
Peeling z nazwy jest rozświetlający, jednak nie bójcie się, nie będziecie się po nim świecić i nada się na pewno nawet dla posiadaczek cer tłustych.  Jak dla mnie, jako posiadaczki cery mieszanej ale wrażliwej, sprawdza się idealnie, i z pewnością długo nie sięgnę po inny :)

Cena- 13 zł za 75 ml. Dostępny w drogeriach, ja niestety spotkałam go tylko w Rossmanie.

6 komentarzy:

  1. ja ostatnio kupiłam Synergen (chyba tak się nazywa) w Rossmannie. peeling do twarzy o megastycznie wielkich drobinkach, do tego dosyć ostrych. żeby go trochę złagodzić stosuję go z żelem do mycia twarzy i czekam aż się skończy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja twarz byłaby chyba czerwona przez trzy dni gdybym stosowała takie wielkie ścieraki :P Polecam potem wyprubować ten nap pewno będzie łagodniej:)

      Usuń
  2. Muszę go wypróbować, nawet nie wiedziałam o jego istnieniu ale zapowiada się super;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość osób nie wie, bo rzadko gdzie można go dostać :)

      Usuń
  3. Zapowiada się fajnie, ale ja niestety nie powinnam używać peelingów mechanicznych :(

    Buziaki,Magda
    PS.Zapraszam na nową notkę

    OdpowiedzUsuń