sobota, 1 grudnia 2012

Kraina mlekiem, miodem i olejkiem arganowym płynąca



Dziś chciałam wam przedstawić siostrzany produkt maseczki którą opisywałam parę postów wcześniej.
Z Pewnością produkt zasłużył na osobną notkę, bo jest jednym z moich ulubieńców.
A co to za cudo?
Nektar do ciała nawilżająco- wygładzający firmy Apis

Dla tych którzy nie czytali poprzedniej notki Apis produkuję kosmetyki profesjonalne- to znaczy że zazwyczaj spotkacie się z nimi w gabinetach kosmetycznych, w Spa, a kupić je można raczej tylko na Allegro ( chociaż mieszkanki Łodzi w Rossmanie w Manufakturze widziałam parę ich produktów!)




Jak widzicie główne składniki to olejek arganowy, mleczko pszczele i miód.
Ta mieszanka nadaję kosmetykowi naprawdę uroczy , słodki ale nie mdły zapach.

Konsystencja jest bardzo lekka- produkt natychmiast się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy i nie lepi się na skórzę.






Efekt nawilżenia utrzymuję się bardzo długo. Skóra jest dodatkowo wyraźnie rozświetlona i dosłownie aksamitna w dotyku. Zresztą nie ma co się dziwić, spójrzcie na skład: ( dla mnie ważne jest że kosmetyk nie zawiera parafiny, ponieważ za każdym razem po kosmetykach naładowanym tym świństwem muszę męczyć się z zapchanymi porami i krostkami)







Ponaddto zapach jest wyczuwalny na skórzę praktycznie do następnego prysznica:)
Plusem jest również dość niska cena- około 15 zł.
Więcej info znajdziecie na stronie www.apiscosmetics.pl





18 komentarzy:

  1. zaciekawiłaś mnie, mam z tej firmy tylko szampon, właśnie zaciekawił mnie skład, jednak sprawdził się średnio, ale kuszą inne produkty, Tą firmę można też kupić w aptece internetowej doz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mnie zaciekawiłaś tym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nic z tej firmy nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nektar do ciała - już sama nazwa działa magnetycznie...

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm... miód, czyli to co niedźwiadki lubią najbardziej :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny :) ! W Lublinie też jest stoisko Apis, w "starej" części Olimpu, przy schodach :) - może komuś przyda się ta informacja :).

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze nie miałam nic tej marki...

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana ciekawa recenzja jeszcze go nie testowałam, ale już teraz zapraszam ciebie na rozdanie produktów tej firmy. Zapraszam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie próbowałam żadnych kosmetyków tej firmy;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo zachęcająca recenzja :)

    P.S. Dziękuję za odwiedziny, zapraszam ponownie i oczywiście obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. przyznam,że zachęciło mnie to:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nooo brzmi zachęcająco:D i cena również elegancka :D
    obserwuję również:*

    OdpowiedzUsuń
  13. już same główne składniki do mnie przemawiają:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej zachęca olejek arganowy w składzie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam wszystko co ma olejek arganowy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie wiem jak ten ale trzy pozostałe jaśmin arbuz i żurawina nie przypadły mi do gustu mają wysoko glicerynę są jak woda i w ogóle nie nawilżają a ja bardzo lubiłam kiedyś lekkie balsamy niestety te są do niczego dla mnie tych olejków w ogóle nie czuć woda i tyle

    OdpowiedzUsuń