poniedziałek, 17 września 2012

Szminki NYX

Na pewno wiele z Was posiada szminki tej firmy.
Ja szczęśliwą posiadaczką stałam się parę dni temu za sprawą przemiłego sprzedawcy z allegro.
W planach miałam zakup tylko jednej- jednak nie mogłam się zdecydować między dwoma kolorami bardzo do siebie podobnymi- Honey i Circe.
Szminki nie należą do drogich , więc wziełam dwie, żeby potem nie żałować i nie płacić dwa razy za wysyłkę.
Dziś chciałam Wam pokazać post porównawczy między tymi dwoma kolorami.
Powiem tylko tyle- było ciężko! :)
Kolory są tak podobne do siebie że trudno im zrobić zdjęcie żeby było widać różnicę- która jednak istenieje.
A czym się różnią?
Kolor Honey jest napigmentowany bardziej beżową tonacją.
Zaś kolor Circe delikatnym różowym
Szczerze mówiąc mi bardziej do gustu zdecydowanie przypadł CIRCE.
Honey wydał mi się zbyt blady i sztuczny i niedobrany do mojej dosyć jasnej karnacji.

Co do samych szminek- słyszałam o nich dużo dobrego i nie zawiodłam się.
Mają kremową konsystencję, nie przesuszają ust ( co robił np odcień nude z Inglota) .
Co do trwałości- średnio, ale nie spodziewałam się cudów za 15 zł.
A wy posiadacie jakieś odcienie szminek Nyx?










Tu najlepiej widać różnicę między kolorami.



















Bardzo chciałam zrobić zdjęcie na ustach, bo w ten sposób miałybyście najlepszą możliwość porównania, jednak późna pora i brak naturalnego światła niestety uniemożliwia dobre zdjęcie.
Jutro jak tylko pogoda dopisze ( a ma dopisać! :)) postaram się wrzucić foto.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz