poniedziałek, 19 listopada 2012

Modna czerń - idealny duet od Sephory


Czerń nigdy nie wychodzi z mody. Jak się okazuję, również jeśli chodzi o kosmetyki.
Uwielbiam w makijażu prostą kreskę eyelinerem podkreślającą oko i kruczoczarne rzęsy.
Niestety ze znalezieniem idealnego zestawu sprawa nie jest już tak prosta i oczywista.
Miałam setki tuszy. Kilkadziesiąt eyelinerów. Lepszych, gorszych.
Dziś chciałam przedstawić wam duet idealny od Sephory!








Tusz do rzęs w kolorze Black.
Posiada ciekawą szczoteczkę - jedna strona to krótkie , gęste ząbki, zaś druga dłuższe, rzadsze.
Tusz idealnie rozczesuję rzęsy, pogrubia i wydłuża. Nie osypuję się, nie robi "pajączków"
Muszę przyznać że długo szukałam takiego tuszu - mam dość długię rzęsy, ale rzadkie. Ten tusz potrafi zrobić cuda i na koniec dnia wyglądać równie dobrze, co rano:)
Cena 55 zł





Eyeliner również kolor Black
Ma formę pisaka, jednak jest on elastyczny i cieniutki- jak pędzelek.
Robi naprawdę perfekcyjną kreskę , nie trzeba nawet wprawionej ręki:)
Utrzymuje się długo, nie ściera w koncikach nawet po całonocnej imprezie.



Cena 39 zł.



A oto makijaż po całym dniu na uczelni:)



 



25 komentarzy:

  1. Miałam eyeliner Sephory i chyba ten z Miss Sporty był od niego lepszy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi miss sporty nie wytrzymywał- rozmazywały się końcówki i pękał:)

      Usuń
  2. kiedys chcialam kupic niebieski eyeliner z sephory

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tusze Sephory. Są po prostu świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja baaaardzo polubiłam tusz od Ciebie :). Kochana napisz czy paczka doszła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak doszła! Wczoraj ją odebrałam bo byłam na uczelni! :):* Jutro na pewno napiszę o niej na blogu:*

      Usuń
    2. Super, bo martwiłam się ze teraz poczta ją gdzieś przetrzymuje ;D!

      Usuń
  5. Ja mam liner z Wibo za 8 zł i całkiem nieźle się sprawdza. Posiadam także brokatowy z H&M (rewelacja!) oraz brokatowy z Bourjois (też niezły) :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie to wyglada na oczach ;) Ja mam eyeliner z Lovely i brokatowy z Essence, który uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no wygląda świetnie i to po całym zapewne ciężkim dniu!!:) Super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Eyeliner również codziennie gości w moim makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny efekt- zarówno tuszu ja i eyelinera :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim nr jeden jest Eyeliner z astora ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ten eyeliner :)
    Ładnie masz kreski zrobione ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. z linerami to ja dobrych skojarzeń nie mam, zawsze kończyło się piękną falą, ale ten tu wygląda bardziej jak pisak- trzeba zmacać;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja muszę się nauczyć używać eyelinera, bo na razie nie umiem xD
    Dziękuję za życzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie umiem używać eyelinera :(
    Może kiedyś się naucze...

    Pozdrawiam

    Agga

    OdpowiedzUsuń
  15. ale ty masz ladny ksztalt oczu, idealny do eyelinera!

    OdpowiedzUsuń
  16. cienka kreska :) ja to cały czas się uczę takie robić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja mam z kolei pytanie - jak jest ze zmywaniem tego eyelinera? Łatwo czy ciężko? I czym najlepiej zmywać - mleczkiem, micelem?

    OdpowiedzUsuń